Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wydział Nauk o Zdrowiu

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wydział Nauk o Zdrowiu

Wydział Nauk o Zdrowiu

Studenci WNoZ UJ CM korzystają z nowoczesnej bazy kształcenia, a ponad 50% zajęć to zajęcia praktyczne w małych grupach w renomowanych jednostkach klinicznych. Mają oni warunki do rozwijania zainteresowań i umiejętności językowych, sportowych i naukowo-badawczych. Otoczeni są profesjonalnym, bezpłatnym doradztwem zawodowym w zakresie planowania ścieżki rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych na rynku pracy.

wnz.cm.uj.edu.pl

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Studenci, doktoranci, absolwenci, pracownicy

Amelia - studentka III roku pielęgniarstwa [Wydział Nauk o Zdrowiu UJ CM]

Amelia - studentka III roku pielęgniarstwa [Wydział Nauk o Zdrowiu UJ CM]

Jak wyglądają studia na kierunku pielęgniarstwo? Jakie są możliwości pracy w zawodzie, oprócz szpitala? Posłuchajcie Amelii, studentki III roku pielęgniarstwa.

Znajdź pomysł na siebie na UJ [2024]
Jak dbać o zdrowie psychiczne? [WKRĘCENI W NAUKĘ #14]

Jak dbać o zdrowie psychiczne? [WKRĘCENI W NAUKĘ #14]

Nowy rok akademicki to dla wielu osób - szczególnie tych rozpoczynających przygodę ze studiowaniem - czas, w którym w sposób szczególny warto zwrócić uwagę na swój dobrostan psychiczny. O tym, jak radzić sobie z emocjami, gdzie można zgłosić się po pomoc i jak przygotować swoje ciało i umysł do sesji egzaminacyjnej, opowiada kierowniczka Studenckiego Ośrodka Wsparcia i Adaptacji SOWA UJ Jagna Kazienko.

[2023]
Czy tatuaż wpływa na atrakcyjność? [Wkręceni w naukę #3]

Czy tatuaż wpływa na atrakcyjność? [Wkręceni w naukę #3]

💡 Czy osoby z tatuażami są bardziej kreatywne? 💡 Czy tatuaż wpływa na stan zdrowia? 💡 Czy osoby z tatuażami są bardziej agresywne?

O tym wszystkim rozmawiają dr hab. Andrzej Galbarczyk z Zakładu Zdrowia i Środowiska Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM oraz Patrycja Jaszewska, studentka zdrowia publicznego na Wydziale Nauk o Zdrowiu UJ CM w ramach kampanii promocyjno-rekrutacyjnej "Wkręceni w naukę".

[2023]
Zdrowie publiczne, czyli jak badać społeczeństwa? [Wkręceni w naukę #11]

Zdrowie publiczne, czyli jak badać społeczeństwa? [Wkręceni w naukę #11]

Czy można z przypadku trafić na Harvard? Jak zapamiętywać informacje, nie ucząc się ich na pamięć? Czy idąc na studia trzeba wiedzieć, co chce robić się w życiu? O różnorodności tematów i ścieżek naukowych oraz pasji studiowania rozmawiają prof. dr hab. Grażyna Jasieńska z Zakładu Zdrowia i Środowiska Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM oraz Ewa Graczyk, studentka zdrowia publicznego na Wydziale Nauk o Zdrowiu UJ CM w ramach kampanii promocyjno-rekrutacyjnej "Wkręceni w naukę".

[2023]
Studia MBA w ochronie zdrowia na UJ [Wkręceni w naukę #12]

Studia MBA w ochronie zdrowia na UJ [Wkręceni w naukę #12]

Dlaczego warto studiować MBA w ochronie zdrowia na UJ? Czy można uniknąć kolejki do lekarza? Jak uzdrowić polską ochronę zdrowia? O tym wszystkim rozmawiają - w ramach podcastu Przystanek #misjaUJ - dr hab. Iwona Kowalska-Bobko, prof. UJ - dyrektor Instytutu Zdrowia Publicznego WNZ UJ CM i kierownik studiów MBA w ochronie zdrowia oraz dr Aleksandra Powierska z Instytut Sztuk Audiowizualnych UJ. To kolejna odsłona cyklu "Wkręceni w naukę".

[2023]