Web Content Display
Web Content Display
Znajdź pomysł na siebie na UJ - kampania promocyjno-rekrutacyjna
Tegoroczna kampania ma na celu zachęcenie młodych ludzi do studiowania i pokazania, że UJ to miejsce, gdzie mogą rozwijać swoje pasje, odkrywać talenty, zdobywać wiedzę i budować przyszłą karierę. Kampania UJ wpisuje się w szerszy trend odchodzenia od tradycyjnego modelu nauczania. Pokazuje, że edukacja przybiera różne formy i dostosowuje się do indywidualnych potrzeb oraz celów młodych ludzi. Rozwija ważne umiejętności miękkie takie jak komunikacja, praca zespołowa i rozwiązywanie problemów. Pomaga odkryć pasje i talenty. Angażuje w działalność społeczną i charytatywną. Uniwersytet oferuje szeroką gamę kierunków studiów (ponad 160), co pozwala młodym ludziom na wybór odpowiedniej ścieżki edukacyjnej. Uczelnia stawia na interdyscyplinarność (możliwość udziału w zajęciach na różnych Wydziałach), umiędzynarodowienie (możliwość nauki w zagranicznych zaprzyjaźnionych uniwersytetach) i elastyczność programów nauczania (możliwość podjęcia pracy). Kampania UJ jest skierowana do młodych ludzi, którzy szukają swojego miejsca w świecie i chcą zbudować satysfakcjonującą przyszłość. Instagram @misjaUJ: https://www.instagram.com/misjauj Grupa na FB - Rekrutacja na UJ: https://pl-pl.facebook.com/groups/RekrutacjaUJ |
Web Content Display
Magda - studentka I roku socjologii [Wydział Filozoficzny UJ]
![Magda - studentka I roku socjologii [Wydział Filozoficzny UJ]](/documents/152298620/156071837/Madzia-socjologia_900x600.jpg/f4abd394-ea58-4032-b4a0-f911172f5f15?t=1719392828478)
Co ciekawego robią studenci socjologii w czasie studiów? Jakie fajne przedmioty studiuje się na tym kierunku? Posłuchajcie Magdy, studentki pierwszego roku socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Znajdź pomysł na siebie na UJ [2024]